Masal001 Kızlar yenidogan a ilaç veriyorlar mi 41 günlüğüz hapşırma ve azda olsa öksürme var bide sanki boğazında hırıltı var huysuz değil ama sakın acaba grip mi oluyor yada burnunu serum fizyolojik ile acıyorum çekiyorum acaba çok mu sıktım o mu rahatsız ediyor dünden beri hapşırma var arada bir de öksürük öksürük çok yok ama hapşırma çok var üst üste bile bazen hapsiriyor 3 4 defa yardımcı olursanız çok sevinirim:)
Helokusunannesi Gmiş olsun, eper emziriyorsanız bolca emzirin, siz günde 2 3 defa çiğ sarımsak yutun küçük küçük lesip, birde bir tatlı kaşığı bal rendelenmiş bir diş sarımsak ve 2 3 limon damlası yapıp yiyin 2 3 güne tamamen toparlamış olur