Merhaba arkadaşlar instegram üzerinden bir elbise almıştım geri iade oldu sonra para iade yapacaklarını söylediler 20 gündür bekletiuorlar beni. Ramazan bayramindan önce almıştım bu arada.
Hakkımı yasal yollarla aramak istiyorum. Nasıl bir yol izlemeyelim gerçekten çok mağdur bıraktılar beni. Eşimle bile aram açıldı bu yüzden.bana yardımcı olur musunuz. Ve sayfanın aramaları kapalı.sadec3 vatsap yoluyla yazıyorlar. O da 2 3 saat sonra cevap yazıyorlar….