Bebem şu an uyuyor ve öğlen yemek yedirdiğim zaman akşam daha az yediğini fark ettiğimden beri öğleni hep atıştırmalık şeklinde geçiştiriyorum. Uykusu 2 saat ortalama yani 3 gibi kalkacak. Bebek keki yanına bir kefir meyve kuruyemiş, Mısır,tost -salatalık gibi gibi şeyler veriyorum 5-6 gibi akşam yemeği hatta 7 yi bulursa daha iyi acıkmış oluyor.
O zamanda çorba,sebzeli pilav,köfte gibi şeyler yediriyorum.