Kizlar ilk me zaman adet oldunuz 2 ay önce doğum yaptım ilk hamileligimde 1 sene adet olmadım ama o normal dogumdu sezaryenden sonra daha erken olunuyor diye biliyorum bu aralar adet olcak gibi kaşık ağrı oluyo geciyo 1 haftadır filan acaba yumurtlama dönemi mi ondan mı oluyo diye düşünüyorum kafamda deli sorular😅