Merhaba Kızlar,
Bebeğim 9 aylık alerji maması tüketiyoruz. Doğru dürüst ek gıda seçeneğimiz yok maalesef süt ve süt ürünlerine alerjimiz var sanırım çoklu alerji bizimkisi ne yedirsem çocuk kötü oluyor. Devlete zor bela randevu buldum 2 aydır testi bekliyorum yarın ve 2 Haziran da testlerimiz var sonuçları göstermek için randevu bulamıyorum bebeğim huysuz kızarık ve kakası yeşil mukuslu. Önerilerinize ihtiyacım var İstanbul da iyi bir alerji doktoru özel de nerede var