MinelAskEla cicekannesi10 hiç sormadım bende geçenlerde yarının yarısına indi hatta para olanın biriside komple kapandı filan dedi bende anlamıuorm da
MinelAskEla Balkupum2505 bin pişman oldum verdiğime bende , eşimin bi arkadaşı kazandı eşimde ona göre davrandı ev alırız diye girdik ama yatırdığımızin yarısının yarısı bile kalmadı desem yeridir