sevgikelebegi Kızlar bebeklerde herşeyi ağıza götürme ne zaman biter 😔😔11 aylık oğlum yerde ufak bi kırıntı bulsun hemen ağzına koyuyor varmı böyle sıkıntı yaşayan
FtsErva sevgikelebegi benim kızım 10 buçuk aylık 🤭aynı minicik kırıntıya gdiyor nasıl da görüyor hiç anlmyrm 😂
Ogretmenanne52 sevgikelebegi oral dönemde olduğu için normal. Ağzına götürerek anlayacak o şey yenir mi tadı nasıldır diye
Aklimdasin sevgikelebegi bızde 11 aylıgız artık goturmuyor agzına ama ben dur yapma etme dersem.komut verince yapmıyor
sevgikelebegi Deletedmom0099 offf offf insanlık hali hep halı temiz olmuyor ufak bi şey lup ağıza 😔😔 iyice korkar oldum mikrop hastalık kapacak diye
Deletedmom0099 sevgikelebegi çok haklısınız valla. benim robot süpürgem vardı bir nebze daha rahattım ama yine de her zerreyi bulup topluyordu 🥺
FtsErva sevgikelebegi kendi evimde biraz rahatım aslında neyin nerde oldgnu biliyorum . Ama başka bir yere gidince dbndn ayılamıyorum
sevgikelebegi Deletedmom0099 ya ister istemez kalıyor kırıntı her dk da süpürge çalışmıyor malum evde bilmiyorum valla çok darlıyo beni bu konu
sevgikelebegi Aklimdasin gözümün önünde olsa zaten bende komut vermesini bilirim tuvalete girdiğimde yada gözden kaybolduğu zaman yapıyo
MatmazelDeniz sevgikelebegi 1 yasnda oglumda oyle belli bir süre daha böyle olack biraz laf anlar duruma gelince bırakırlar
Mervefe07 sevgikelebegi normal ama bunlar benim oğlum da 13 aylık hala yapıyor görürsem hemen alıyorum elinden yürümeye başladıysa azalıyor biraz
sevgikelebegi FtsErva herşeyi uzatarak yazdın iyi güzel dibinden kelimesini DBNDN diye yazmak neden??