Bagi easyfold aldım ben aşırı memnunum harika bir araba. Özellikle sizin aracınız yoksa yani bebek arabasıyla otobüse binip markete gidip yürüyüş yapıp yani herseyde bebek arabası yanınızdaysa ara sokaklarda kaldirimlarda ne kadar kolay sürüldüğünü anlatamam. Çok çok memnunum