Ygzpri Dün çocuk doktoruna gtttik vucuttan sarılık ölctüler bir aletle çocuğum 1 hatalık sarılığı 13.5 cıktı doktor perşembe yine gelin dedi daha önce vucuttan ölcüm yaptıran var mı ordaki sonuç doğrumu ?
Selin1234 Ygzpri benim bebeğime hep vücuttan ölçüm yapıldı ve doğru çıktı sürekli emzirin hatta bu süre icerisnde mama takviyesinde de bulunun li fototerapi almak zorunda kalmasin
Ygzpri Selin1234 günde 5-6 bezden fazla ıslatıyor doydunu düşünüyorum aslında sizce yinede mamaya başlamalıyım
Selin1234 Ygzpri bir hafta için yüksek bur değer biraz onun için dedim sarılık çocuk aç olunca yükseliyor ben mama takviyesi yapmıştım şuan 4 aylık sadece emiyor
Mrm Ygzpri biz 36 günlüğüz 11.8 çıktı. Anne sütü sarılığı olduğu İçin doktor bir sıkıntı görmüyor. 3 hafta önce de 13 dü.