Merhaba anneler,bebebgim 5.5 aylık. Çalışıyorum, bugün çok zor 60 ml çıkardım, 2 saat çalışıp gelicem. Gitgide azalıyor napicam ben. Bir de kayınvalidem bakıyor, sagdigim sütü o veriyor. Şimdi beni darliycak, yemiyosun, bir seyker ye diye. Çok yiyorum halbuki. Sütüm varken kesilsin istemiyorum. Yavrumu doyurabilmek istiyorum. Lütfen yardımcı olun. Nasıl artiricam