Nesrinhanimm pusetinde mi çıkaetcaksın yoksa kanguruda mı olcak? Ona göre öneride buluncam:) pusetteyse kalın giydirme zaten gömülü duruyorlar içinde,atlet zıbın üzerine uzun kol zıbın,altınada uzun bi alt çorap yeterli olcaktır,kucağına alcağın zaman penye bi şapka takarsın,aman terletme üşümez korkma