Faras Kızlar bebeğim 4.5 aylık göğüs ucuma ara ara iğne batar gibi bir acı oluyor sebebini bilmiyorum bu durumu yaşayan var mi
Hazelmom Faras ara ara bende de oluyor kızım memeyi doğru kavramayıp emmek yerine oymadığı zaman ucu tahriş oluyor nefes alınca sanki iğne batıyor bazen😊
Deryadila Benim de koluma kadar ağrı atıyor sanki çekiliyor gibi gögüslerim çok acıyor zaten bebeğim 20 günlük
LtfyeAsaf Faras ondandır canım bebeğin emmiyosa sağ bence rahatlatır mastit çok zor iki kere falan yaşadım üstüne yatamıyosun nasıl sızlıyo valla
Tazeanne53 Süt biriktiğinde oluyor bence. Çünkü ben o his gelince bakıyorum sütüm sızıyor ve damarlarım kabarıyor sanki. Bebeğim küçükken daha sık olurdu.
Faras Tazeanne53 bu ara meme emmiyor ama bana bebek doğduğundan beri ara ara oluyor bu ara cok sıklaştı sanki bisi ısırıyor iğne batıyor
Melismelis Faras 1 saatten fazla emzirmediyseniz bebek acıkınca da göğüs birden sızlıyor şişiyor süt akıyor o ara bebeğiniz acıkmıştır .ben tecrübe ettim ne zaman göğüslerim öyle olduysa bebeğim uykusunda dudaklarını emiyor . Ama mastit de olabilir
Faras Melismelis açlıktan yanı acıktığını mi gösteriyor ama emmiyor aç olsa da bir turku bu ara krizdeyiz
Faras LtfyeAsaf bende bir kez yaşadım ilk Doğum yaptığımda insallah öyle bisi olmaz sagiyorum makinayla
Melismelis Faras belki de göğsünüzde ve bebeğinizde pamukçuk vardır . Bebekten anneye ann sen bebeğe bulaşıyor sanırım bebeğin dili dudakları beyaz mı ona da bakın