16 aylık kızım peşimi hiç bırakmıyor odadan çıkınca ağlıyor sebepsiz yere sarılıp ağlıyo en ufak bişey söyleyince dövmüş gibi ağlıyor eşimle bir sorunum yok doğduğundan beri sarılıp öpüyoruz konuşuyoruz oynuyoruz hep evdeyim tek bırakıp bir yere gitmişliğim yok nerede hata yaptım ben artık psikolojim bozuldu resmen bir yere gidince daha çok yapışıyor bana babasıyla oynarken bile gözü devamlı beni arıyor sizlerde de mi böyle nasıl davranmam gerek hiç bilmiyorum