Duru5214 Tadım sürecinde iyi gitmiştim bizde. Sonda diş çıkardı ek gıda aksadı, hasta oldu ek gıda aksadı, tam yavaş yavaş yemeye başlıyor hop yine diş çıkarıyoruz yine ek gıda süreci aksadı. Doktorumuza söylediğimde ısrarcı olmamam gerektiğini söyledi. Bende çok sorun yapmadım zaten açıkçası, bir iki kez kaşığı ağzına götürüyorum yiyorsa devamında da yiyor zaten ki bu nadir oluyor. Yemezse 2-3 dk sonra tekrar deniyorum hala mı yemedi bırakıyorum. Bu çocuk elbet yemek yiyecek, sonsuza kadar mama ile beslenmeyecek, o yüzden ne zaman yemek isterse o zaman veriyorum. 2 çay bardağı yazmışsınız ya yarım çay bardağı yerse oh diyorum ben😀