elcn4139 Kundağı bıraktıktan beri üstünü örttürmeyi hiç sevmedi. Bende ısrar etmedim uyku tulumu aldım, tog değerine ve odanın ısısına bakarak giydirdim hep. 22-23 derece odası genelde. İçine ince bir pijama ve üstüne 1.5 tog uyku tulumu giydiriyorum