Sevgiela Kızlar buğün hapşırma öksürme şikayetiyle kızımı doktora götürdüm 1 yaşındayız dekort iğne yaptı 6mg bilgisi olan var Mı ne için kullanılır 1 tane verdi onu da hemen vurdurduk hata mı yaptık
Sonsuzmutluluk Sevgiela benim kızım 5 defa bronşit oldu her seferinde. Bu iğne vuruldu. Bağışıklık baskılayıcı diyebiliriz yani
Mimozacicegim Sevgiela decort bir çeşit kortizon. Herzaman yani sık sık vurulmuyor. Ama işe yarıyor. Mesela benim oğlumda larenjit var. Öksürük ateş. Ve öksürdüğü zaman mosmor oluyor decort kendine getiriyor
Sevgiela Aysimannesi internette yan etkileri çok fazla diye okudum o yüzden aklımda soru işareti kaldı ama akşam oldu bi yan etkisi daha olmadı
Sonsuzmutluluk Sevgiela evet tabiki tedavi amaçlı zaten. Mecbur vurduruyoruz bende iğne ilaç kullanımını seven bir insan değilim bende çok araştırdım ama bazen kar zarar yapmak gerekiyor mecbur kalıyoruz