Eveet büyük bir merakla beklediğimiz 3 ay sonunda geldi 😬 3 aydan sonra bebişlerde gözle görülür değişiklikler oluyor diyorlar, siz bebişlerinizde neleri fark ettiniz, nasıl ilerledi süreç, bu ayda bizi neler bekliyor, tecrübeli annelerden yorumları alalım 😇🤓