Kızlar merhaba 2 ay 10 gün önce sezeryan ile doğum yaptım doğumsan 43 gün sonra kanamam bitti ancak 10 gün sonra adet oldum bayağıda yoğun oldu 6 gün falan sürdü o da bitti derken şimdi 10 gün sonra tekrar kanama başladı anlayamadım bir türlü bu şekilde olan var mı ?