Fatmaeyll Bebeğimin öksürük şikayeti vardı çok şükür öksürüğü bitti ama boğazında balgam var nasıl atabiliriz. Bebeğim 8 aylık. Teşekkürler
Zeyno123 Fatmaeyll serum fizyolojik ve burnunu temizleyin ve sırtına vurun o şekilde balgam atiyolar bizde 8ayligiz burnundan ve ağiz yoluyla atiyoruz
Aleyna_12 Fatmaeyll ben Zeytinyagı sarımsak karışımı sürdüm ayaklarına gece yatarken sabah ki tuvaletinde atmış oluyo zaten balgamı yukarıdan atamayınca yutuyolar ve midede birikiyor ya kusuyo yada Tuvaletinde atıyo
Esra26 Fatmaeyll aynı problemi bizde yaşadık uzun süre geçmedi hatta doktora gidince antibiyotik ve şuruplar vermişti, şuruplar kusturdu hep kusarak atmıştı balgamı.