Minnosannesiiiiiiiii Ben de muzu kestim,cocugumu mahvetti ya.. Elma ve armutu suyun icinde kaynatiyorum, üzerine irmik koyup pisiriyorum guzelce. Birkac kavanozu böyle dolduruyorum porsiyonluk. Ister yumurta sarisiyla, ister ev yapimi bisküvi ile ya da farkli meyveler ile veriyorum. Tek basina da cok seviyor hem de sağlıklı.. 8 aylik bebegim. Daha pureden oteye gecemedik zaten,biz de durum bu. Ayrica 2 yemek kaşığı tarhanayi ½ suda pisiriyorum,sonra 1 tatli kasigi ile kivamlayip yine kavanozlara bolusturuyorum. Onu da çok guzel yiyor❤