umayy34 aslında benim söylemek istediğim şey başka ek gıdaya geçince anneler biraz fazla yükleniyor bebeğe çünkü heyecanlı bir dönem söylemek istediğim şey şu an ana besin anne sütü Ya da mama onu ihmal etmeyin demek istedim ama o arada bir görümce postu okudjm sinirlerim bozuldu 😂😂