Merhaba arkadaslarım 3 ay 20 gün oldu dogum yapalı. Dogumdan sonra hamilelikte aldıgım kıloların hepsı gitti aslında ama zamanla emzırırken sütüm olsun diye diye çok kılo aldım üzülmeye başladım eşimde bunu farkında hergün beni çok beğendiğini çok güzel oldugumu söylese bile ben kendimi begenmedıkten sonra ne anlamı var ki.. Bu süreçte en saglıklı naısl kılo verilir yada kilo korunur bilen var mi?