Sevgili anneler , oğlum 6 aylık ve doktor antibiyotik baslattı , ishal oldu ve geçmeyen bir pişiği oluştu . Trukid pişik kremi aldım ama kendi evimde su an . Annemlerde kalıyorum yanımda mustela var hic bir işe yaramıyor 😔 her bez değişiminde içim acıyor 😔 bu zamana kadar pişik sorunumuz olmamıştı hic bu nedenle cok alışkın değilim bu duruma 😔doğal zeytinyağı sürdüm faydası olmadı malesef , ne önerirsiniz ?