Evet evet normal, alistirlamari daha da arttir…
Daha sık yap,
Benim kizim direk yerde cabuk pes ediyor, ben de az yastikla ya da yere oturup bacagina aliyorum, oyle daha uzun dayaniyor🤗
Aslolan direk duz zemine yatirmak elbette, durmayinca bebim gibi dene istersen🤗
Dikkatini renkli seylerle cekmeye calis…
Iyi sporlar🤗