Arkadaşlar merhaba 1bucuk aylık bebeğim devamlı ıkınıyor uykuda bile bu şekilde kendini uyandırıyor geceleri saatlerce uyumuyor mama veriyoruz anne sütü yanında o iyi gelmedi herhalde diye değiştik mamayı kakasını yapıyor şimdi derdi ne anlamadık başına gelen var mı