Bebeğim 11 aylık şuan dış cikariyor ama kafama takılan şeyleri var ismine bakıyor ama genelde her sese bakiyor göz teması da fena değil, ama annesi babaasi olrak sanki bizi tanımıyor yani pek bağlı değil bize şu bir haftadır yüzüne dokundurtmuyor, odadan çıkınca arkamdan ağlamıyor,yabancıları görünce ilk etapta yabancılardan gözünü ayirmiyor arada yan bakması var ,taklit olrak alkış yapıyor bu şekilde…. çok üzülüyorum ve çok kafama takıyorum normal şeyler mi yoksa yolunda gitmeyen birşeyler mi var