kizlar kafama takıldı biryerde okudum kalbinde bir problem olunca aglayamazmis diye. benim bebegimin aglamasini duymadım daha acikinca felan ih diyor sadece bende alıp emziriyorum . gazi felan da yok karnı doyunca iyuuyor. banyo edince de aglamiyor aglayacak gibi oluyor yüzü ama sesi çıkmıyor öyle . bebeği böyle olan varmi