baderya kızımı geçen hafta sütten kestim 21 aylıktı, bir hafta içinde bile fark etti önceden bir lokma yemek yemiyordu şimdi azda olsa yemeye başladı zamanla düzeleceğini düşünüyorum, uykusuda gece emmek için 10 kere uyandırdı şimdi daha az uyanıyor. Eğer iştahı yoksa uykusu yoksa ve iki yaşına geldiyse sizde kesin bence pişman olmazsınız