merhaba arkadaşlar 4 gün önce tırnak batmasından ameliyat oldum pansuman yapmak için açtığımda oranın hala şiş ve içerisinde iltihap olduğunu gördüm ve ben ameliyata girmeden önce de iltihaplıydı herhangi bi ilaç ve ya krem vermedi doktorum direk ameliyat yapabileceğini söyledi sizce normal mi o kalan iltihapmıdır acaba yoksa şuan mı oluştu bilmiyorum antibiyotik li krem sürmelimiyim oraya