Asl-smom Momgirl16 merhaba bebeğim 2 aylık öksürük ve burun tıkanıklığı var 1 ölçek largopen kullanıyorum şu an bugün başladım siz faydasını gördünüz mü ?
ikiprensesannesiiiii Momgirl16 gerekli gördüyse kullanın mutlaka daha ağırlaşmasın hastalığı. Ben o dönemlerde kullanmadım ama görümcem kızına 1 aylıkken falan kullanmıştı antibiyotik
demettt333 Kabızlık yapıyor mu acaba largopen? Benim de bebeğim 1 aylık güzel kaka yapıyordu iki gündür perişan