Kızlar selamlar, bebeğim 3 aylık olmak üzere az bş zaman kaldı burununda hırıltı var ve ara ara tıkanıyor serum fizyolojik damlatıyoruz ve aspiratörle çekiyoruz ama hiç bişey gelmiyor hırıtı da geçmiyor sağlık ocağındaki doktor daml önermiyorum serum fizyolojik yeterli demişti ama işe yaramıyor maalesef çözümü olan var mı acaba