Bebegim 4ay 19 günlük dün hematoloji den ferro zinc surup verdiler demiri düşük oldugu için tedavi dozunda baslicakmisiz.
Aç karnına dedi Dr ama oğlum her saat başı emiuo birkaç damla emdikten sonra verdim ilaci şimdi oyalamaya calisiyorum emmek istiyo yine.
Birde kullanım talimatinda 0-6ay arasi bebeklerde kullanilmaz diyo o canımı sıktı.. yan etkileride çok. 0-6ay arasi bu şurubu kullanan var m? 2.5ml veriyorum