Yaren_777 Merhaba hanımlar oğlum sünnet oldu çok zor bi geceydi bizim için bugün umarım daha iyi olur hangi yöntemle yaptırdınız,neler yaptınız,neler kullandınız, kaç gün de iyileşti
Deletedmom_21 Yaren_777 2 günde iyilesti bizde 5 aylıkken yaptirmistik 2 gun zorlu geçmisti evde oldu bizim karton bardak vs kullanmafik doktorumuz krem yazmisti onlari kullandik birde kantoron yag kullandik
MrvLina Yaren_777 1 haftaya atlatırsınız bizde 6. Ayında yaptırdık çok zordu ama geçti ilaç krem düzenli kullandık 😊
Deletedmom_33 Yaren_777 41 günlük yaptırdık fucidin krem kullandım. 2.gun banyo yaptırdım. 3.gun iyilesmisti neredeyse dikişleri de 1 hafta da attı
Muazselami Merhabalar bende 4,5 aylıkken yaptırdım lokal anesteziyle yaptırdım ilk gün çişini yaparken sızladı sonrası rahat geçti ilk üç gün bardak koymuştuk 1 hafta da iyileşti
Yaren_777 Yasemin58 evet klipsli korkmayın aslında ilk gün kötü geçiyor sadece o da uyuşturucunun etkisi geçtiği için ne kadar erken yaptırırsanız o kadar iyi anlamazlar
Yasemin58 Yaren_777 maalesf 2 yasina kaldi yaptirip kafamdan atmak istiyorum çünkü fitillerin suruplarin faydasi olur insallah ya,ilk banyo yaptirdin mi peki canim
Kplnnn Ben 3.5 aylıkken yaptırdım ramazanda. Bayrama kadar iyileşmişti. Ertesi sabah sargısı düştü evde öyle çok ağlamadı gece de ağlamamıştı. Sargı düşünce kulak pamuğuyla bol bol krem yerleştirdim üstüne fito krem verdi doktorumuz 2-3 gün de bardağı kesip koydum yanlıs hatırlamıyorsam doktor koyma demişti ama ben korktum yapışır diye. Sonra bardağı çıkarıp bol kremle bezini kapatınca yapışmıyor zaten. 15 gün içinde de tüm dikişleri düşmüştü bide 4 saatte bir dolven calpol dönüşümlü vermiştim 3-4 gün. Biz 10 gün yıkamadık doktorumuz öyle demişti
Sdmte Yaren_777 4 ay 10 günlükken yaptırdım ben canım 10 gün oldu. Lokal yaptırdık . Antibiyotik içirdik sadece krem falan vermedi bize doktorumuz ,açık halde iyileşcek dedi. Dün birkaç dikiş düşmeye başladı. İlk gün çok zordu evet çişini yaparken ağlado sürekli 2.gün biraz daha rahattı. 3 den sonra normal haline dönmüştü
123ilker_annesi Yaren_777 ben kırkı çıkar çıkmaz yaptirdim inan bir gece bile huysuzlanmadı 2 koren verdi doktor karıştırıp sürdüm bezinede pipisinin gelen kısmına bol bol vazelin sür kuruyup yapışmasın hemde cişyakmasin yarasını geçmiş olsun çok iyi yapmışsınız ileride daha çok zor oluyor vallahi