Şırıngaya 5 ml serum fizyolojik çekiyorum her burna 2,5 ml verip ters ceviri sırtına hafif patpat yapıyorum…izlediğim videolarda böyleydi buru. Temizleniyor gibi ama serum fizyolojik sıkınca burnunun diğer taraftan çıkmıyor videolardan gibi neyi yanlış yapıyorum ağzından çıkıyor ama yine de fazla serum yutmuş gibi geliyor endişeleniyorum lütfen yardımm neyi yanlış yapıyorum