Zeyzey67
Ya aynı durum bizdede var ve şuan emziriyorun gece emzirmedim artık dayanamadım yanıma biberonla süt aldım içti oyalandı şimdi tekrar istedi, bebeğim 13 aylık ve 4 aylık hamileyim daha geçen ay doktor kesmemi söyledi ve nasıl yapacağımı bilmiyorum benimde bebeğim konuşmayı bilmiyor ve dediklerimi anlamıyor haliyle çok küçük. Nasıl yapacağım hiç bilmiyorum, hiç ayrı kalmadık bebeğimle acaba diyorum 2 3 günlüğüne köye Kayınvalidememe göndersem 2 görümcem var bakarlar nasıl yapayım hiç bilmiyorum geldiğinde unutmuş olurmuki memeyi.