El pompasıyla sütümü sağdım fakat pompa çok verimli gelmedi bana. Elimle bakıyorum süt var ama pompalarken çıkmıyor çekimi iyi değil sanırım. Olabilir mi böyle birşey ? Hemde kolumu yoruyor fazlasıyla. Siz ne kullanıyorsunuz pompa olarak😇
Birde bebek tek öğünde 3ölçek mama yiyorsa tek göğüs sağımındanda 3ölçek gelmeli değil mi? Az önce mama verdim emzirmedim ve sağım yaptım ne kadar süt çıkacak diye merak ettimde 😅