happy___ ben mesajı yeni gördüm tühh ya 😔yani çok hoyrattım evimi sürekli temizliyordum.Üçüncüde şöyle yaptım bana doktorum anlattı ilk bir ay dinlenirken uzan fazla oturma zaten emzirirken sürekli oturuyorsun dedi.Bol yürüyüş yaptım.Yaramı pansuman yapıp havalandırdım.Birde hiç ıslatmadım.bir aydan sonra korkma dedi bana gerçektende öyle oldu.