Kızım 2.5 yaşında kreşe de gidiyor. yine bir öksürük başladı daha 1hafta olmamıştı macrol kullandık (antibiyotik) o düzeye gelene kadar aferin prospan falan hiçbir işe yaramıyor.cidden yılmış durumdayım.şuan sabaha karşı uyandık öksürükten uyuyamıyoruz ballı zencefil 🍋 karışımı yaptım.sizlerin hızlı ve güzel sonuç aldığı tarifler var mı?