Kızlar iki sorum daha olacak sizlere. Bebeğim 3, 5 aylık oldu. Akşamları 9’da yatıyor gece bazen 2’de bazen de 4’te emmek için kalkıyor. Bu kadar boşluk vermesi normal mi sizce nerdeyse 7-8 saat aralıksız uyuyor.
İkinci sorum da bebeğimin 2 gün kaka yapmaması normal mi. Kabız değil sadece anne sütüyle besleniyor. Herhangi bir sancısı da yok. Var mı bilginiz iki konumla ilgili ??