merhabalar, 25 aylık bebeğim son zamanlarda bezden rahatsız olmaya başladı bezi takmak istemiyor sürekli çekip duruyordu eğitim vermeye karar verdim, kakan çişin geldiğinde bana söyle dedim her 1-2 saat hatırlatmama rağmen kakasını altına yaptı… 2ci günümüzdeyiz bu durum normal mi ? (kakasını altına yapması)