En az 2 yaşına kadar ayırmayı düşünmüyorum.Pedegoglarda en az 24 ay dolana kadar en fazla kol mesafesinde yatırmayı uygun görüyor.Onlar uygun görmesede ben yapamam🤷🏻♀️ Üstünü açtı mı,örtüyü ya çok çekerse,ya terlerse,ya ateşi çıkadar da anlamazsam vs va uzar biraz😊 koyun koyuna yattığımız halde nefesini kontrol ederim.. uykusunda korkup ağladığında öper buradayım annecim geçti derim emziririm.Onu başka bir odada yalnız başına bırakamam. ( 1 yaşında)