Tazeanne15 gaz damlasına başlayabilirsiniz tabiki doktor tavsiyesi ile ilk önerisi biogaia olacaktır bu bir bağırsak düzenleyicidir 6 aya kadar kullanılır kızım 4 aylık çok çok severek kullanıyorum kullanıyoruz, gaz damlasını 15 günlükken başladık ve öyle aman aman gazımız yoktu olmamasına rağmen nurse harveys yazdı doktor ikisini bir veriyordum aşırı iyi geldi 1.5 ay önce nurse harveys vermeyi kestim çok şükür kendisi çıkarıyor artık. Zeytinyağıdır,kimyonlu sudur, yada başka şeyler içirmeyin, henüz bağırsakları midesi hiçbişeyi tam gelişmiş olmadığı için zarar verirsiniz Allah korusun çok korkarım öyle şeylerden. Bebeğin karnına el havlusunu ütüleyip koyabilirsin mesela bunlar doğal yollar. Bebe yağı ile gaz masajı, bisiklet hareketi. Sende ayaklarını sıcak tut senden de geçer.