dnzderin 2 ay 22 günlük bebeğim , gece uykusu çok derin bende zor uyandırıyorum. Ben akşam göğsümü sağıp gece uykusunda veriyorum anca o şekilde içiyor. Gece uyandırmayın diyenler oluyor ama benim bebeğim acıkınca ağlayanlardan değil genelde uyumayı tercih ediyo🙂 o yüzden 3 saat aralıkla besliyorum. Bu konuyu doktorumla görüştüğümde gece beslenmesi en önemli çünkü bebek gece büyürmüş ve kilo alımının en çok olduğu dönem bu aylar , gece beslenmesini kesersen kilo alımı yavaşlar dedi. Bende o şekilde devam ediyorum🙂 sende uyandıramıyorsan sağıp öyle verebilirsin.