Kızım 5. Ayına girdi Demir takviyesi verdi sağlık ocağındaki hemşire bir de D vit bitmişti onu yeniledi ama ilkini ben hastanedeki doktordan almıştım ocean marka vermişti o da. Ama birkaç kişimin sağlık ocağınınkini kullanmadıklarını duydum sebebini anlayamadım kızlar kızımı aşıya götürmüştüm hemşireye bunları vermeyin de diyemedim o karışıklıkta ama şimdi kızıma da veremiyorum o annelerin neden kullanmadığını, Farklı markalara yöneldiklerini merak ediyorum. Aranızda bilen var mi acaba?