Filelibesik Bebeğim dün 4 ay aşısı oldu bugün aşırı sert kizarik ve sis şişliğin dağılması için ne yapabilirim kolonyali pamukla yavaşça ovuyorum acil akıl verin bebeğim cok acı çekiyor ağlıyor