Ceren-1 Bebeğim aşırı hiperaktif hiç durmuyo uykusunun içinde bile rahat durmuyo o derece az uyuyo normal mi bu durumu napicami bilemiyorum.
Enfal53 Ceren-1 benimkide öyle doktor öneri verdimi mapacaz ya bunaldım artık çocuktan soğudum uyku yokdinlenme yok yirmilik dişime vurdu stres dayanamıyorum artik
BuzluKahve Ceren-1 Hangi doktormuş o😂 Hiperaktivite tanısı bebeklere konamaz, zira en az 6 yaşında olması gerek ve tedavisi ilaçla yapılıyor. Hareketli olan her bebeğe hiperaktivite etiketi yapıştırmayın. Gerçekten bu rahatsızlıkla uğraşan insanlara ayıp oluyor bence😬
Buskii BuzluKahve yanlış, benim oğluma konuldu 2.5 yaşında , iki farklı doc. Psikiyatri tarafından :) keza ilaçta verildi
Ceren-1 BuzluKahve zaten tanı olarak söylemedi bu kadar abartmaya gerek yok aşırı hareketli olduğu için uyku problemleri olabilir dedi burası sorun çözüm oneri sayfası o yüzden kendi kendimize yaşadığımız sorunları paylaşıyoruz ayıp oakcak bir durum yok bence
Ceren-1 Buskii yani geçici bir durum olduğunu söyluyo kimisi anlamadım daha 9 aylık ama yorulmak bilmiyo uykusunda bile her yeri dolasiyo resmen anlamadım yani bu kadar olmasini
Buskii Ceren-1 ah ama 9 aylıkmış daha, geçici de olabilir elbette yeni başladı muhtemelen yürümeye. Doktor takibinde biraz bekleyin, ara ara kontrole gidin ama dediğim gibi minikmiş daha yeni etrafını keşfediyor :)
Ceren-1 Buskii aynen haklısınız ondan da olabilir tabi işte ilk çocuk olunca insan panikliyo ister istemez teşekkür ederim :)