Umayduru25 Asaf_11 oraya gıdıncr sabah erken sıra verıyolar hamılelere ben mesela son zaman 3 gunde bı cagırmıstı sabah gıdıp alıyordum
Asaf_11 Umayduru25 ben 3 aylıkken gittim sonrasında sıra al öyle gel dedi 1 ay sıra bulamadım Zaten sonra mecbur riskli gebelikten Gökhan hocaya gittim