Pandispanya Kizlar bebisi 8 aylıkti 1 yaşında aşı yaptıracaklardi. Ne olur ihmal etmeyin bu aşı ilk 6 ay çok önemli belkide hasar kalacakmış. Allah evlatlarını onlara bağışlasın ınsallah
Busragokceberra Pandispanya Evet burda bir arkadaşımın evladı yakalandı şuan için iyi ama kontrolleri var takip altında umarım bir an önce atlatır
sevim_kos Pandispanya bize de doktor 7. Ayda yapalım demişti ama yurt dışına çıkan yakınlarımız var gözüm korktu 5. Ayda yaptırdık ilk dozu. Allah korusun tehlikeli bi hastalık aşısı bile çok ağır. Kızım hiç bi aşıda huysuzluk bile yapmadı. Bunda ateşlendi 2 gün ağladı