Fatma123456 Aynı zamanlarda doğum yapmışız. :) Ben 60 kiloyla hamile kaldım, boyum 1.65 bu arada. En kilolu zamanımdı. Hayatımda ilk kez o kiloyu gördüm ve hamile kaldım. 14 kilo aldım, hepsini verdim. Şuan 60 kiloyum göbeğim de kalmadı çok şükür ama aşırı bi toplum baskısı oldu çevremde. Hayatım boyunca hep aşırı zayıf biriydim, 47-49 kilolardaydım. Şimdi 60 kilo olunca insanlar doğum kilom kaldı sanıp kırıcı konuşuyorlar. Bende takıntı yaptım zayıflamak istiyorum ama emziriyorum. Nasıl olacak bilmiyorum