emirela Kızlar gğndüz eds ile yapıyorum sütüm az emmek istemediği için ama gece zoe oluyor biberon versem uykulu iken yinede meme reddi olur mu acil cevap lütfen
Arveninannesii23 emirela bence biberondan değil bebekten bebeğe değişiyor evet çoğu zaman red yaşanıyor ama bi çok bebekte var ki hem meme hem biberon hem emzik aynı anda hepsini götürüyor
06Angara_08 emirela bebekten bebeğe değişir bence Kızımda verirdim ben bi sıkıntı olmadı bide sütünüz azsa zaten sık sık emzirmeye helede gece beslenmesine dikkat edin sütünüz çoğalır merak etmeyin☺️
Simge34 Ben yaptım, uyuyorken biberon verdim ve meme reddi yaşadım çok yoruldum daha yeni yeni düzeldi oğlum. Bebekler sandığımızdan çok daha akıllılar, hemen fark ediyorlar kolay olanı. Yerinizde olsam mecbur değilsem ve sütüm varsa vermem.
miraninannesiii Bebekten bebeğe göre değişiyor bence. Uzmanlar meme reddine yol açtığı için kesinlikle tavsiye etmiyor. Bebeğim yoğun bakımda yattı 5 günlükken. O süreçte biberon kullanıldı. Sağıp hastaneye bırakıyordum. Stresten sütüm azaldı fazlasıyla. Mama vermek durumunda kaldım. Hala geceleri mama veriyorum avent biberonla. 4 mayısta 4 aylık olacak. Henüz meme reddi yaşamadım çok şükür.
emirela miraninannesiii bizde yoğun bakımda yattık aksine asla biberon vermedik sizde vermeyimn dediler cıkınca . Biraz sırıngsyla besledim sütüm yeterli miktara gelince bıraktım😢 3 aya girince sütüm yetmemeye basladı mamaya basladık eds ile vermeme ragmen meme reddi yasıyoruz cok zor
emrgnc bizde 2.5 aylığız. Mama+ meme gidiyoruz. Beni de çok korkuttular biberon konusunda başta kaşıkla veriyordum ama zor oluyordu benim için 1,5 aydır biberon kullanıyorum ve hiç red yaşamadık çok şükür. Bence bebekten bebeğe değişiyo
miraninannesiii Keşke benimde sütüm oldukça fazla olsada vermesem biberon falan. Eds zorladı diye uğraşmadım. Bir de reflü maması kullanıyoruz. Biberonun ucunu değiştirmedim doktor deliklerini büyüt çok yavaş akar katı mama olduğu için demişti. Ben ekstra büyütmedim. Yavaş akıyor belki o yüzden de meme reddi yaşamamış olabilirim 🙏🏼 Uykudayken çok daha fazla teklif edin memeyi. O da işe yarıyor gerçekten
EceVeAnil Benim de sütüm az geliyor bebeğime 58 günlük. Güzelce alıştı biberona avent kullanıyorum mama daha çoğunluk yiyor memeye kavga ediyor resmen o kadar üzülüyorum ki eds yapınca süt artıyor mu acaba ben de denesem biberon vermesem?